65,00 zł
Cena regularna:
75,00 zł
Poniżej znajdują się przygotowane przez Sklep odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące przeprowadzania zakupów.
Kliknij na pytanie:
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
-
Dostępny – w magazynie znajduje się wystarczająca ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień;
-
Dostępny na zamówienie – specjalnie dla Ciebie Sklep może sprowadzić ten produkt - wyślij wiadomość e-mail: info@pearl24.pl lub skontaktuj się telefonicznie: 34 3000 445;
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres e-mail Sklep przesyła informację o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz mieć dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, etc.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu zamówienia otrzymasz na adres e-mail informację z linkiem, w który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczyna się proces jego realizacji. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności podczas, gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
Jakie występują formy dostawy?
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
-
Poczta Polska;
- Paczkomaty In Post
-
odbiór osobisty.
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności oraz sposobu dostawy koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
-
przelew na rachunek bankowy;
-
płatność za pobraniem przy odbiorze osobistym;
-
płatność elektroniczna (Przelewy24).
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, uprzednio informując o tym Pracownika Sklepu i umawiając się na konkretny dzień. Sklep znajduje się w 42-200 Częstochowa, ul. Garncarska 34 (wejście od ul. Nadrzecznej). Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.
Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych Sklep oferuje Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w odpowiednim polu, w koszyku, podczas generowania zamówienia. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu. Jeśli okres ważności Twojego kodu już minął skontaktuj się ze Sklepem telefonicznie 34 3000 445.
Co to jest przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w Sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do Sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, Sklep do każdego zamówienia wystawia fakturę VAT potwierdzającą dokonanie zakupu. W trakcie składania zamówienia w formularzu należy podać dane, które zostaną umieszczone na fakturze. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłany dokument.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W późniejszym czasie modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się ze Sklepem jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 34 3000 445.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W późniejszym czasie modyfikacja jest już niemożliwa. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się ze Sklepem jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 34 3000 445.
Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów Sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Skontaktuj się ze Sklepem pod numerem telefonu: 34 3000 445 lub wyślij maila.
» szczegółowa procedura reklamacji
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. W tym celu, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, konsument musi złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. W ciągu kolejnych 14 dni należy zwrócić zakupiony towar do Sklepu. Oświadczenie wraz z towarem może być przesłane równocześnie.